Метро «Позняки» почало підтікати у 2012 році через реконструкцію проїжджої частини проспекту Миколи Бажана КК «Кіївавтодор». E-MAIL | Дарниця.org

Метро «Позняки» почало підтікати у 2012 році через реконструкцію проїжджої частини проспекту Миколи Бажана КК «Кіївавтодор». E-MAIL

На запит Громадської організації, щодо ліквідації наслідків протікання стелі на станції метро «Позняки», відгукнувся заступник начальника – начальник служби колії, тунельних споруд і будівель КП «Київський метрополітен» І.А. Сушко. Та надав досить цікаву інформацію.

Виявляється, що 30 грудня 1994 року станція метро «Позняки» була введена в експлуатацію з численними недоліками, в тому числі із значними течами через незадовільну гідроізоляцію станційного комплексу, які не були усунуті під час гарантійного терміну. Капітальний ремонт гідроізоляції станції метро Позняки, починаючи з 2009 року, постійно включається до планів підрядних робіт, але у зв`язку з вкрай обмеженим фінансуванням КП «Київський метрополітен» не виконується.

Також слід зазначити, що значне погіршення цілісності гідроізоляції тунельної оправи станційного комплексу метро «Позняки» відбулося після виконання у 2012 році КК «Кіївавтодор» робіт поряд та безпосередньо над підземними спорудами по реконструкції проїжджої частини проспекту Миколи Бажана.

Та заступник начальника КП «Київський метрополітен» І.А. Сушко запевняє, що на даний час споруди станційного комплексу «Позняки» знаходяться в задовільному технічному стані та повністю забезпечують безпечний рух поїздів та перевезення пасажирів.

Оскільки погодні умови не дають можливості перевірити достовірність слів І.А. Сушко, можна вважати, що можливість підтоплення все таки існує.

Додати коментар

Plain text

  • HTML tags не дозволені
  • Адреси веб-сторінок та поштових адрес перетворюються у посилання автоматично.
  • Рядки та абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Дайте відповідь на це запитання, щоб ми знали що ви людина, а не тупий робот ).
Фото Капча
Enter the characters shown in the image.