Кому міська влада обіцяла | Дарниця.org

Кому міська влада обіцяла

Кому міська влада обіцяла, що в соціальних крамницях продукти
будуть дешевшими й якіснішими, ніж у супермаркетах?

Найближчим часом в Дарницькому районі заплановано встановити
17 магазинів так званої «крокової досяжності», 2 магазина вже працюють.
Іх відкриття відбулося 27 травня 2011 року на вулиці Княжий Затон, між
станціями метро «Осокорки» та «Позняки», за участю голови Київської
міської державної адміністрації Попова О.П. та голови Дарницької районної
в місті Києві державної адміністрації Вітковського С.І. В одному з магазинів
продають переяславську свинину марки «П’ятачок», у другому – молочні
продукти «Яготинського маслозаводу».


Завдання, яке ставила перед собою міська влада, було зробити ціни в
таких крамницях нижчими на 15-20 % від ринкових. Проте, як вже встигли
пересвідчиться мешканці найближчих будинків, ціни в цих крамничках
такі ж самі, як і в супермаркетах, якщо не вище. Персонал магазинів в
неофіційной розмові пояснює ціни підвищенням витрат на транспорт,
бензин, зарплату працівникам тощо.


Але не все в даній ситуації зрозуміло. Чи відомо дарничанам, що на
орендну плату та комунальні послуги для власників (керівників) саме цих
соціальних магазинчиків ціни значно знижені. Саме за рахунок цього й
планувалося здешевити продукцію для населення.
Проте в реалії, якщо порівнювати магазинчики, які вже давно
розташовані на вул. Княжий Затон, та супермаркети, які знаходяться
неподалік, виходить, що продукти за ціною майже однакові.
Мабуть фірмове Яготинське молоко, яке продається в супермаркетах,
значно гірше такого ж фірмового Яготинського молока, яке продається в
крамничці «крокової досяжності»?

Додати коментар

Plain text

  • HTML tags не дозволені
  • Адреси веб-сторінок та поштових адрес перетворюються у посилання автоматично.
  • Рядки та абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Дайте відповідь на це запитання, щоб ми знали що ви людина, а не тупий робот ).
Фото Капча
Enter the characters shown in the image.