Велодоріжка, як спосіб «освоєння коштів» столичного бюджету. | Дарниця.org

Велодоріжка, як спосіб «освоєння коштів» столичного бюджету.

Олександр Івахнюк

Вже чимало написано про розвиток велоінфраструктури у столиці України.  Поза сумнівом хочеться коли-небудь побачити у Києві велопарковки, як у Барселоні

  чи у Празі,

 автоматизований велопрокат

 

і, звичайно, цивілізовані велодоріжки.

Але, з огляду на те, як це втілюється у нас, треба чесно сказати: «Не тратьте, куме, сили!!!» Будь-яка корисна і цікава ідея буде  перетворена в київських умовах на фарс і принесе користь лише чиновнику, який під цю ідею виб’є фінансування та покладе його до своєї кишені.  Приклад?  Будь-ласка. Нещодавно міська влада відрапортувала про облаштування сучасної велодоріжки на проспекті Бажана Не буду переказувати усі епітети місцевого начальства на адресу цього інфраструктурного дива і  компліментів які начальники самі собі з цього приводу наговорили. Кому цікаво - читайте цю оду у придворній газеті. Я просто пропоную фотофакти, які свідчать, що помпезно відкрита велодоріжка – всього лише піар-булька. У районі станцій метро велодоріжка уже зайнята і, як бачите, не велосипедистами.  Спочатку  просто на велодоріжку поставили поштову скриньку, але після того, як я розмістив це фото у фейсбуку

і його лайкнули небайдужі мешканці мікрорайону – поштову скриньку переставили, однак «недовго музика грала». На велодоріжці нині розмістився кіоск з продажу цигарок,

агітаційний намет

 і майже завжди на цьому місці стоять автомобілі, які привозять товар у перехід, де роками триває  незаконна торгівля під ногами у пішоходів. 

Та ж історія біля метро "Харківська" з тією лише різницею, що там на велодоріжці ще формується черга з пасажирів на маршрутки. Однак, такі перешкоди на шляху велосипедистів є лише в районі станцій метро. Отож, ніби, можна пережити, адже станцій метро на шляху не так багато. Але справа в тому, що і у тих місцях, де ще кіосків не поставили, предмет гордості місцевого начальства на велодоріжку не схожий.  Знак, що це велодоріжка, там є, але ями, вибоїни, провали щойно покладеного асфальту свідчать про те, що не для велосипедистів це робилося, а лише для того, щоб великі начальники урочисто під телекамери перерізали стрічку,  аби показати усім, що гроші ніби-то витрачені на велодоріжку.   Я - хоча понад двадцять років активно подорожую велосипедом Україною і не тільки,  - не ризикую на своєму велосипеді користуватися цією велодоріжкою і їду у крайній правій смузі проїжджої частини проспекту Бажана.  Вона хоча і розбита вантажівками, але нею їхати комфортніше, ніж щойно покладеною велодоріжкою. 

Таким чином, напрошується невтішний висновок – не варто просити нинішнє київське начальство облаштовувати велодоріжки чи будь-що інше.  Що б вони  не облаштовували - все одно, зрештою, вийде незаконний базар. Що менше робитимуть нинішні столичні зверхники, то менше буде шкоди. А поміняється влада – знову повернемося до цієї теми і тоді попросимо:

-          Велопарковок біля кожної державної чи недержавної установи, магазину, лікарні, аптеки. Причому, такі велопарковки, на яких не страшно залишити велосипед на тривалий час, щоб вирушаючи з дому у державну установу чи інший заклад, можна було скористатися велосипедом.

-          Мережа велодоріжок по всьому місту, запровадження  штрафу за заняття велодоріжки сторонніми.

-          і т.д.   

Таким чином, найближчий вклад київських велосипедистів у велоінфраструктуру – не паради і піар-заїзди по Хрещатику, а голосування на виборах мера Києва і Київради. Якщо Ви не зареєстровані у Києві – потурбуйтесь про те, щоб довести фахівцям державного реєстру виборців у вашому районі, що Ви киянин і маєте право голосувати за столичну владу, навіть якщо Ви не зареєстровані.  Це буде реальна справа. А Ваша участь у веломасовках з вимогою облаштування велодоріжок лише допомагає місцевим чиновникам вибивати гроші і освоювати їх так, щоб ще й собі залишилося.     

Висловити свою думку з цього приводу можна тут 

http://ivachnyuk.narod2.ru/velodorzhka_yak_sposb_osvonnya_byudzhetu/

Comments

Але мушу не погодитись. Влада ці велодоріжки зробила. І доречі, вперше в Дарницькому районі.
А от те, що люди не переймаються тим, що це велодоріжка, проблема начебто не влади. Але це на перший погляд. Необхідно вести відповідальність за захаращення велодоріжок. І от тут ініціативу може проявити будь-хто, навіть кандидати в депутати, хоча можновладцям за це платять гроші.

Как это не прискорбно, но мое субъективное мнение такое: велодорожки в Киеве - это неосуществимая фантазия. Это не пессимистический настрой, это просто реальный взгляд на вещи. С автором полностью солидарна.

В этом плане, Дарницкий район первый! Хоть и с косяками, но процесс идёт. 

Обещают велопаркинги возле метро, а значит - парковщиков для велосипедистов. Чувствуете чем попахивает? Правильно, наликом

Головне у цій статті - не констатація фактів, а ідея, як виправити. Якщо Ви знаєте людей поряд з собою, які живуть у орендованій квартирі, однак не зареєстровані у Києві - спробуйте пмереконати їх у тому, що треба проголосувати на виборах, а для цього довести фахівцям державного реєстру виборців що вони кияни. Це не складно. Потрібно для початку піти у районне відділення і запитати, що робити, або ж зателефонувати туди. Якщо ВИ живете і працюєте в Києві, при цьому розділяєте цінності цивілізованої людини, тобто: говорите рідною для українців мовою - українською, не курите, не смітите, заробляєте на себе і родину а не сподіваєтесь на матеріальну допомогу від пакращувачів - ви киянин. А отже маєте право впливати на київську владу. До столичних виборів ще далеко. є час. У продовження теми ось лінк на статтю, яка дещо з цього приводу пояснює http://main.jkg-portal.com.ua/ua/publication/one/na-mtingi-xodyat-odn-go...

А что даст голосование? Или может быть у Вас есть кандидатура на выборах, которая сделает все правильно? :)

Оця відповідь А что даст голосование? і є головною проблемою. Я впевнений що у нашому районі знайдуться достойні люди. Я б голосував за нашого голову ОСББ, якби він висувався, але головне прийти на вибори і голосувати у Києві, раз ти у Києві живеш, а не їхати голосувати за хацапетівського голову, не маючи у києві реєстрації і не бажаючи довести що ти киянин. у Києві 2 млн 600 зареєстрованих а живе 4 мільйони чи більше.

Киевлянином надо родиться, им стать невозможно.
А понаехавшие, которые живут здесь временно, и не должны определять будущее столицы. Не хватало чтобы селюки еще голосовали, итак спасибо за комсомольского мэра.

Вот почему все ждут что придет кто-то и враз решит ваши проблемы.

Как показывает практика, этот кто-то приходит и кладёт на всех остальных. У него уже комфортная жизнь.

И вот когда "мешканци" начинают угрожать его комфорту, тогда начинается какое-то движение.

Лично мы в выборы не верим, потому что перед выборами начинается манна небесная, а потом 5 лет забвения. 

Мешканець:

Проспект Бажана - найширша магістраль міста, а велодоріжку відкрили на тротуарі. Той пафос, та урочистість з якою це робили чиновники, та гордість на їхніх обличчях. ПРидивившись на них в той час - здавалось, що якби не їхнє працелюбство, якби не їх професіоналізм - велодоріжки б не було взагалі. І тільки вони, своєю щоденною працею, ночами не спавши, тільки і думали як же зробити велодоріжку в Дарницькому районі. Абсолютно не маю нічого проти Мазурчака і Вітковського - обоє надзвичайно досвідчені та фахові державні мужі, але все якось по-українські вийшло, по-дарницьки. В нашому районі все так робиться. (Згадаймо "фонтан-грушу", фонтан в парку Партизанська Слава, туї та газон вздовж Бажана і т.д.) Люди, в обов"язки яких і входить, зокрема, створення таких велодоріжок, представляють це явище як найвище соціальне благо. Партія сказала - "Надо" - адміністрація сказала "есть!". А навіщо вона взагалі потрібна? Біля Південного мосту велодоріжка закінчується. І куди їхати далі? Чи це як човниковий біг: туди-сюди по Бажана кататись?
За що б не взялись ці горе-чиновники, все виходить через якесь не те місце. І тут одна з двох проблем: 1. Або мешканці якісь в Дарницькому районі не правильні і їх потрібно замінити або 2. чиновники не правильні.
Висновки риторичні...

Вариант 3. На велодорожках хорошо мутится бабло, равно как и на ремонтах подъездов и дворов

Наразі, такі велодоріжки - то є ведмежа послуга влади велосипедистам, оскільки велодоріжка за правилами дорожнього руху виключає можливість пересуватися проїжджою частиною. Такою "велодоріжкою" пересуватися також немає можливості. Як таких "велодоріжок" весь Київ наоблаштовують - треба буде гелікоптера купувати...

Додати коментар

Plain text

  • HTML tags не дозволені
  • Адреси веб-сторінок та поштових адрес перетворюються у посилання автоматично.
  • Рядки та абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Дайте відповідь на це запитання, щоб ми знали що ви людина, а не тупий робот ).
Фото Капча
Enter the characters shown in the image.