Авто для бидла | Дарниця.org

Авто для бидла

Підвищення вартості товарів чи послуг нас уже не дуже дивує. Ось і «маршруточники» вирішили не пасти задніх. У жовтні здорожчав проїзд у маршруті №214 (18) – вул. Здолбунівська – м. Харківська. Здавалося б, не набагато – на 50 коп., але враховуючи, що 2 грн коштує проїзд у метрополітені, а за 2,5 грн можна доїхати з Лівого на Правий берег, то співвідношення ціни і тривалості маршруту обурило пасажирів. У суботу, 22 жовтня, кияни, які користуються цим маршрутом, читали оголошення, що водії змушені підвищити плату за проїзд у зв'язку зі здорожчанням бензину та й якість надання послуг варто підтримувати на належному рівні. Невдоволенню пасажирів немає меж, але хочеш не хочеш, а платити мусиш.

От тільки про здорожчання бензину, як не дивно, у країні не чули. Останнє суттєве збільшення цін на ринку нафтопродуктів спостерігали на зламі 2010-2011 р.р., згідно з даними Національного інституту стратегічних досліджень при Президентові України. Враховуючи, що ніякого здорожчання бензину не було, дякі пасажири вирішили звернутися до Головного Київського міського управління у справах захисту прав споживачів та Комунальної служби перевезень виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) за відповідними роз'ясненнями. Їхні телефони зазначені на інформаційному листку в салоні автомобіля.

Виявилося, знайти Головне управління у справах захисту прав споживачів не так просто. Хоча на інформаційних листках є контактний телефон, поспілкуватися ні з ким не вдалося – номер недійсний. Телефонні номери, вказані в різних інтернет-джерелах, також або давно не обслуговуються, або за ними ніхто не відповідає. Запити, надіслані на вказані електронні адреси, лишилися без відповіді.

Перевезення пасажирів у режимі маршрутного таксі у Києві запроваджено виключно як додатковий вид надання послуг і здійснюється на бездотаційній основі. Тобто, за власний рахунок перевізників, що не в змозі повністю забезпечити перевезення пасажирів. Якщо маршрутки – це виключно додатковий вид транспорту, то де основний? Скільки доводиться чекати автобус №45, трамваї №8 та №22?

Уточнюючи дані щодо тарифу, не можна було не звернути увагу й на те, що пасажирам не видають квитки. Адже для більшості маршрутних таксі столиці це питання залишається актуальним – іноді ці квитки потрібно випрошувати або вимагати.

А ви пам’ятаєте, коли вам востаннє видавали квиток за проїзд? Відповідно до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених Постановою КМУ від 18.02.1997 №176 ч. З ст. 40 ЗУ «Про автомобільний транспорт»: водій зобов'язаний продавати квитки пасажирам до початку руху автобуса у передбачених законом випадках. Йому заборонено продавати пасажирам квитки під час руху автобуса. Досить часто трапляються випадки плати за проїзд водієві під час керування транспортним засобом, коли шофер вживає всіх необхідних заходів забезпечення безпеки пасажирів при русі маршрутного таксі, внаслідок чого він не в змозі проконтролювати видачу кожному решти і квитка.

Чи пам’ятаєте, коли їхали у маршрутці, не мов оселедець у банці, а як людина? Загальна кількість пасажирських місць у маршрутному таксі визначена технічною характеристикою транспортного засобу. Загалом транспортні засоби, які перевозять по Києву у режимі маршрутного таксі типу «Богдан А-091», А-092, мають 21 місце для сидіння та 45 стоячих місць або 22 – для сидіння та 43 – стоячі.

Кажуть, правий той, у кого більше прав. Тож і їздитимемо, як бидло!

Comments

Ми не бидло, ми не козли, ми України вірні сини...
А чому маємо платити з потолка?
Хто ціни розраховує за такі жахливі послуги

Власти и только они устанавливают нам правила
Вот и выходит, что нет конкуренции на маршрутах

Додати коментар

Plain text

  • HTML tags не дозволені
  • Адреси веб-сторінок та поштових адрес перетворюються у посилання автоматично.
  • Рядки та абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Дайте відповідь на це запитання, щоб ми знали що ви людина, а не тупий робот ).
Фото Капча
Enter the characters shown in the image.