Як отримати якісно та своєчасно житлово-комунальні послуги? | Дарниця.org

Як отримати якісно та своєчасно житлово-комунальні послуги?

Жителів  турбують питання: як забезпечити виконання своїх прав у сфері  житлово-комунального забезпечення.

      Таких питань  виникає безліч, наприклад:

      Як  відремонтувати під'їзд у  своєму будинку та   дитячий майданчик,  як відремонтувати  подвір'я будинку, та інші схожі питання.

      Чинним законодавством у сфері житлово-комунального забезпечення, актами Київської міської влади, визначається перелік житлово-комунальних послуг, що надаються населенню виконавцями житлово-комунальних послуг.

      До яких належать:

-        комунальні послуги,

-        послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій,

-        послуги з управління будинком, спорудою або групою будинків,

-        послуги з ремонту приміщень, будинків, споруд.

     Житлово-комунальні роботи з  ремонту  будинків, прибудинкових територій  зобов'язані  проводити відповідні житлово-комунальні  підприємтсва у Дарницькому районі:

     КП  « УЖГ Дарницькоо району »  та  ЖЕКи (контактну інформацію про які,  ви можете знайти на нашому сайті в розділі “Довідник Дарницького району”).

     Адреса: 02091, м. Київ, вул. Харківське шосе, 148А,   тел. 564-94-34 (диспечерська служба, цілодобово) .

      ДиректорПохвальоний Ю. Ф.,  тел. 563-96-02.63-96-02

      КП « Господар »

     Адреса: м. Київ, вул. Заслонова, 3,      

            тел./факс 566-75-71,

      ДиректорПінчук М. Я.,  тел. 566-33-11.

     Ці організації є відповідальними за проведення ремонтних робіт у вашому будинку,  а також на прибудинкових територіях, та  підпорядковані Управлінню житлового господарства Дарницької районної у м. Києві державної  адміністрації.

Для вирішення  ваших житлових проблем,  пропонуємо наступні кроки:

1.   Для усунення проблем, несправностей у вашому будинку або прибудинкових територіях необхідно написати заяву до ЖЕКу про усунення несправностей, проведення ремонту, тощо.

2.   В разі якщо ваша заява залишилась без задоволення, необхідно звернутись зі скаргою на ім'я  начальника комунального господарства.

3.       Якщо  ви не одержали  відповіді  на свою скаргу у 30-денний строк і проблему з якою ви звертались не усунуто, в такому випадку необхідно звертатись  з скаргою на ім'я начальника  Управління житлового господарства Дарницької районної у м. Києві державної  адміністрації, крім цього таку скаргу можна подати на ім'я Голови  Дарницької районної у м. Києві державної  адміністрації.

      УЖГ Дарницької районної у м. Києві державної  адміністрації

      Адреса: 02068, м. Київ, вул. Кошиця, б. 11,  к. 104, 105, 107, 108, тел. 565-22-99, 565-08-67

      Начальник  Голеня О. О, тел. 564-94-31 .

     Дні та години прийому:

      понеділок з 10.00 до 13.00, та з 14.00 до 17.00, вівторок з 14.00 до 18.00,

     середа, четвер з 9.00 до 13.00.

4.     Якщо минуло 30 днів з моменту написання скарги і ви не одержали відповіді від посадовців, це є порушенням Закону України “Про звернення громадян”. Контроль за виконання цього Закону здійснює прокуратура. Тому у разі невиконання Законів “Про звернення громадян”, “Про інформацію” подавайте скаргу до  прокуратури.

            Прокуратура Дарницького району м. Києва

     Адреса: 02160, м. Київ, вул. Каунаська, 3-в, тел.  292-60-04 .

            Прокурор  Кузьмін К. І., тел.  292-60-04 .

5.   У разі, коли  порушення не усуваються відповідними організаціями та установами, а   прохання  щодо усунення несправностей ігноруються необхідно подавати позов до суду.      

      Дарницький районний суд м. Києва

     Адреса: 02099, м. Київ, вул. Севастопольська, 14, тел.  566-11-16, 575-90-29, м. Київ,

              вул.  К     ошиця, 5А, каб. 118 (загальна канцелярія для подачі заяв)

Графік роботи: Пн-Чт з 09:00 до 18:00,  Пт з 08:00 до 15:45,  Перерва з 13:00 до 13:45.

      До позовної заяви необхідно додати екземпляр позовної заяви (для відповідача), копії заяв, скарг направлених відповідачеві , платжіний документ, що підтверджує сплату інформаційно-технічного забезпечення судового процесу в розмірі 120 гривень. Реквізити  на оплату таких витрат можна знайти на офіційному сайті судової влади:

      http://court.gov.ua/sud2602/tax/

      Державне мито за подачу позовної заяви не сплачується відповідно до чинного законодавства.

      Прийом позовних заяв здійснюється загальною канцелярією щоденно протягом робочого часу  в приміщенні за адресою: м. Київ, вул. Кошиця, 5-А, кабінет 118.

Зразки необхідних заяв, скарг ви можете знайти на нашому сайті в розділі “ База знань”.

Comments

Ми оформили скаргу самотужки за допмогою ось цієї статті "Скарга на ЖЕК"- - http://reaction.org.ua/zayavu/skarga-na-zhek/
Зразок скарги на ЖЕК- є!

Додати коментар

Plain text

  • HTML tags не дозволені
  • Адреси веб-сторінок та поштових адрес перетворюються у посилання автоматично.
  • Рядки та абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Дайте відповідь на це запитання, щоб ми знали що ви людина, а не тупий робот ).
Фото Капча
Enter the characters shown in the image.