Як захистити права пасажира | Дарниця.org

Як захистити права пасажира

Під час здійснення пасажирських перевезень водій (організація перевізника) зобов’язанийдотримуватися вимог законодавства, що стосуються пасажирських перевезень автомобільним транспортом, про захист прав споживачів.

Водій зобов’язаний:

-         продавати квитки  пасажирові до початку руху автобуса, маршрутного таксі;

-         бути ввічливим і уважним до пасажирів

-         мати із собою і пред’являти для перевірки уповноваженим особам передбачені законодавством документи;

-         зупинятись під час виконання рейсу для посадки на вимогу в місцях зупинки громадського транспорту, а також в інших місцях, але не ближче ніж за 100 м від місця зупинки громадського транспорту;

-         та інші обов’язки.

Водієві маршрутного таксі  під час  здійснення пасажирських перевезень забороняється:

-         починати рух до повного зачинення дверей та відчиняти їх до повної зупинки автобуса;

-         розмовляти з пасажирами, їсти, пити, палити під час руху;

-         продавати пасажирам квитки під час руху;

-         перевозити тварин, крім передбачених законодавством випадків;

-         порушувати Правила дорожнього руху;

-         та інше.

Відправлення маршрутного таксі відбувається відповідно до затвердженого розкладу руху, незалежно від кількості пасажирів у салоні.

Під час пасажирських перевезень маршрутними таксі  перевізники зобов’язані  забезпечити  безоплатне перевезення в мікроавтобусах – одного пасажира, в автобусах з кількістю місць для сидіння понад 20 – двох, які належать до однієї з таких пільгових категорій громадян:

1.   Ветеран війни;

2.   Учасник ліквідації або потерпілий через наслідки аварії на Чорнобильській АЕС, що має 1-шу категорію;
3.   Інвалід 1-ї або 2-ї групи;

4.   Особа, яка супроводжує інваліда 1-ї групи;
5.   Діти-інваліди з дитинства до 18 років;
6.   Діти дошкільного віку (без надання окремого місця для сидіння).

Якщо вам відмовили в пільговому проїзді у міському пасажирському транспорті або іншим чином порушили ваші права, звертайтеся до таких служб з письмовою скаргою на  ім’я керівника:

1.      Відділ будівництва, архітектури та землекористування

Адреса: 02068, м. Київ, вул. Кошиця,11, тел.: 564 -91-91

Начальник: Панченко С. Л.

2. Головне управління транспорту та зв’язку  КМДА

Адреса: 01030, Київ, вул. Леонтовича, 6, тел.: 278-22-41

Начальник: Водовозов Є. Н.

Служба допомоги мера киянам (сall-центр) – 15-51

3. Комунальне підприємство «Київпастранс»

Адреса: 04070, м. Київ, Набережне шосе, 2, тел.: 254-65-03

Генеральний директор:Ламбуцький М. М.

Зразок скарги можна знайти на нашому сайті в розділі «База знань»

Корисні законодавчі посилання:

Закон України «Про автомобільний транспорт» вiд 05.04.2001 №2344-III

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2344-14

Постанова КМУ «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» вiд 18.02.1997 №176

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=176-97-%EF

Посилання на документи: 

Comments

Я інвалід 2 групи 1 категорії ,проживаю за адресою Рівненська обл.Володимирецький район.с.Антонівка.Я не одноразово їдучи в маршрутному таксі сполученням Рівне-Володимирець.Володимирець-Рівне.Від зупинки Антонівка-Володимирець на протязі 2011 і 2012року не здійснила жодної безкоштовної поїздки.В звязку з некомпентентності і хамського відношення водія.Номерний знак ВК3534АР Прізвище назвати водій відмовився.Останній раз я здійснювала поїздку 22.03.2012р.Час відправлення зі станції Володимирець в 12.00.Відмовив в безкоштовному проїзді хоча крім мене пільговиків більше не було.Прошу Вас прийняти міри.

Додати коментар

Plain text

  • HTML tags не дозволені
  • Адреси веб-сторінок та поштових адрес перетворюються у посилання автоматично.
  • Рядки та абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Дайте відповідь на це запитання, щоб ми знали що ви людина, а не тупий робот ).
Фото Капча
Enter the characters shown in the image.