Директора гімназії «Київська Русь» піймали «на гарячому» | Дарниця.org

Директора гімназії «Київська Русь» піймали «на гарячому»

Недобросовісними чиновниками сьогодні нікого не здивуєш. Але наразі мова піде про одну із найсучасніших і найновіших навчальних закладів Дарницького району – гімназію «Київська Русь» (вул. Гмирі, 2в), керівництво якої почали підозрювати в нецільовому використанні приміщень закладу. Як наслідок, з метою підвищення контролю за цільовим використанням приміщень закладів освіти – 18 березня до вищезгаданої гімназії навідалася комісія з перевірки орендованих приміщень.

До складу якої увійшли співробітники Управління освіти Дарницького району та член Громадської ради при Дарницькій РДА.

Отже, в підвальному приміщенні №5 гімназії «Київська Русь» комісія натрапила на тренування спортивної секції з бейсболу! 

Зокрема, проводилося тренування 12-ти дітей молодшого шкільного віку. 

На прохання комісії надати відповідні дозвільні документи (договір оренди) на здійснення своєї діяльності в даному приміщенні гімназії, тренер дітлахів відповів, що особисто у нього ніяких документів немає. Але повинні бути в офісі організації, яка начебто й укладала договір з гімназією.

Після півгодинного очікування, до комісії нарешті навідалися представники навчального закладу (слід зауважити, що напередодні інспекції (12 березня) директор гімназії „Київська Русь” Юлія Багаліка взяла лікарняний)...

На вимогу надати документи – останні почали також „знизувати плечима”! Виявляється, за оренду приміщень гімназії відповідає особа, яка наразі звільнена. На питання „хто видає ключі від підвалу” (де здійснюється тренування), – отримали відповідь: „охоронець”. Представник закладу та завгосп завірили, що дане питання не входить до їх повноважень (судячи з відповіді – головний в гімназії саме охоронець...). Між тим, інформація про набір до секції бейсболу розміщена безпосередньо на центральному вході закладу! 

Після тривалих перемовин, комісії, нарешті спромоглися надати єдиний існуючий документ – „Договір про співробітництво”, в якому директор „Київської Русі” Юлія Багаліка безкоштовно виділила приміщення для проведення занять з бейсболу...

Одне питання - малоймовірність того, що ГО „Київська міська та обласна федерація „Бейсболу і Софтболу” зовсім не платить за користування приміщенням керівництву закладу, інше – що воно зовсім не пристосоване для проведення спортивних занять!

Тим часом, групу дітлахів змінили підлітки, які також почали готуватися до тренування. 

Після вичерпного пояснення комісією про те, що „Договір про співробітництво” не може бути документом, який підтверджує законність здійснення громадською організацією своєї діяльності на території гімназії (потрібен Договір оренди) – представники ГО відразу погодилися все правильно оформити, аби в подальшому уникнути подібних проблем.

Що ж стосується працівників гімназії, то вони всіма силами намагалися „скинути з себе” будь-яку відповідальність, посилаюсь на некомпетеність в даному питанні (або ж просто у відсутності інформації, простіше кажучи – „я не знаю”).

У підсумку, комісія склала відповідний Акт обстеження.

Про подальший перебіг подій – на сайті „Дарниця.org”.

Comments

Глупый родитель:

хорошо добрые люди выше в комментариях объяснили все глупым родителям, которые сегодня родились, что ДРДА всем сердцем переживает за их детей, бегающих среди опасных колонн и проводов, что подтверждается и сопровождается фото в статье, которая действительно написана в духе "викриття наркопритону", с призывом подумать о своих детях, про плохую тетю, которая всех обманывает, о том, как правильно оформлять документики, и что "не с теми" договора заключены...все тут так доступно объясняется!... чтобы не приведи чего, не подумали о работниках ДРДА, как о ничегоникогданеберущих и ничегоникомунезаносящих некогда работниках ДАI м.Киева: ночью устанавливаем новый знак, а утром "переживаем" в кустах или за углом о ничегонеподозревающем водителе, который на автомате совершает ежедневный маршрут, и "по гарячему его, и по гарячему его" денюжкой!!!!!...."переживательная" работа наших госорганов строится именно так, а не заблаговременным информированием новостной строкой на радио, тв, интернет ресурсах (тот же Дарниця.org больше на желтенький ресурс смахивает, а не на информационный портал РА) и других специализированых источниках информации о предстоящем изменением знаков, порядком заключения договоров для спортсекций в школах и т.д и т.п.... все должны заниматься своими делами: тренеры тренировать, а администрации таким образом строить свою работу, чтоб такой ситуации в природе возникнуть не могло....

P..S. естественно, даже в администрациях попадаются порядочные безумцы, не под одну гребенку всех, вот им низкий уклон!...Систему нужно менять, противно.

Артур:

Раздули так, как там устроили нарко-притон. Друзья, спорт - это здорово. В нашей стране большинство секций держится на плечах энтузиастов.

Сергей:

Ольга Мачек и Алексей Баталов одно лицо!!!Она уже достала всех своими дешёвыми разборами с Багаликой.Все проблемы в гимназии которые происходят связаны с Мачек. Гнать её надо из гимназии с....ой метлой, после чего сразу в гимназии наступит Мир и понимания и дети наши начнут нормально учиться без сюрпризов.

Андрей:

С Сергеем я полностью согласен. Ольга Мачек это злокачественная опухаль нашей гимназии. Совет - нужно ей обратиться к психиатру.

Олег:

Не оформлена официально аренда... А для всех спортивных школьных секций необходимо оформлять аренду?
Представители федерации, на сколько я понимаю, согласно договору, бесплатно проводят занятия для этой секции. Это я сейчас подсказываю, о чем на самом деле должен быть договор.
Если у кого то возник вопрос - зачем им это? А затем, что молодых игроков надо воспитывать всегда, это не только бейсбола касается.

Невже в Дарницькому районі це найбільша біда, що діти займаються спортом???? Ну то й що, що договір укладений не так, як Вам треба. Тренера в бейсбольній секції дуже адекватні і приємні- скажіть їм по-людські і вони перероблять договір. Які проблеми??? Ви озирніться- в нашому районі вистачає проблем. От і займіться ними. Вашу енергію та в потрібне русло- от і буде користь. Навіщо влаштовувати проблеми ні з чого??? От Ви знаєте, наприклад, що з наступного року Інженерка не буде набирати початкову школу? Оце вже дійсно проблема. Оскільки район дуже "дитячий" і всі школи переповнені. Дуже не гарна стаття у Вас вийшла, прочитала, як в багні вимазалась... стільки ненависті і бруду...

Дарницкій район НІЧОГО не зробив для дітей молодої бейсбольної школи (окрім цього, негідного себеповажаючих людей, репортажу), замість того шукає як щеб і за аренду можна було грошей мати!!! А ці діти вже зробили щось для Дарницького району!!!! ВОни грали за РАЙОН на міжнародних змаганнях. І за один рік, попри всі проблеми, які дорослі зробили для них (залишили дітей в Київській Русі без великого спортзалу) вони виросли з 11-го до 5-го місця. До нашої школи ставилися з повагою в Польщі. Навіть тренери з сусідніх країн (Білорусі та Молдови) розуміли важливість такого зростання і поважали нашу роботу. А я дивилася на звичайну польску школу де відбувалися змагання, і плакала, думаючи про те, за ЩО дорослі в Україні так принизливо ставляться до нашіх дітей? Наші діти не гірші від інших. Чому на нашіх хтось обов'язково хоче заробить грошей. Ви в Дарницькій адміністрації витратилися, щоб знімати цю (СВОЮ) ганьбу на відео. Поляки теж знімали своіх і нашіх дітей. Подивіться як треба ставитися до дітей і порівняйте з тим, як ставитеся ви. https://www.youtube.com/watch?v=bWu060pgESc

Читаешь Ваш комментарий, Алла, и просто ком в горле и слезы в глазах, это же не просто слова, это , увы, действительность. ...

Прочитала статью и комментарии и просто в шоке, как всё умеют перекрутить. Статья вроде о том, что директор наживается на сдаче школьных помещений, не ставит в известность Райадминистрацию, кладет деньги в карман. Причем тут нападки на детей? Не написано, вроде, что секцию закроют, что спорт плохо. Только не говорите, что директор переживает за развитие спорта в стране. Ей фиолетово, что будет в том подвале, если оно приносит прибыль лично ей. Статья вроде об этом. А самое интересное, что в школе вообще никто не захотел взять на себя ответственность за размещение в подвале секции. Почему они не сказали: Да, мы знаем, то они там занимаются. Да, мы дали помещение бесплатно. Да, мы за развитие спорта в стране, мы хотим помогать детям. Все просто отмазались, что они не в курсе, что это не в их компетенции.

"Говорят, в Москве кур доят!..."
А кто то держал свечу при передаче денег директору? Статья мыльный пузырь, капнули да не туда. Зато факт своего бездействия подтвердили.

Катя, странно что вам не понятна логика родителей и их реакция (если вы конечно проживаете в Киеве в Дарницком районе). Не нужно ничего запрещать или закрывать. Просто выставить арендную плату за помещения - и школе конец. Нам и так тяжело (учитывая финансовый кризис у многих в Украине) платить за простые услуги как тренерский состав, развитие школы, соревнования... Речь идет о том, что никто не захотел позволить КБСШ год назад заниматься спортом в их школе. Она позволила. Наказыть ее именно за ЭТО вам не кажется странным? Речь не идет о всех проблемах связанных с директором и Дарницкой администрацией, а о том, чем (или кем!!!) решили вытереться в этой войне. Кричали что она пьет, взятки берет, что педсостав разбегается! Так почему не начали с доказательств действительно реальных проблем, раз такой вопрос. Ну или хотя бы с других "не арендаторов, но ярых использователей" помещений в Киевской Руси? Почему начали с самых бесзащитных??? ЗЫ Ведь никто в администрации района не предложил "Ребята, оформляйте аренду на пару лет за номинальную цифру, чтобы была возможность для развития спортшколы, и мы вас не трогаем. Растите себе и району будущих чемпионов. Поднимитесь немного, будем договор пересматривать". Но этого предложения не последовало. Пока что выглядит так для родителей - дайте нам убрать директора (который может быть, как видно из ваших слов, просто случайно сделал доброе дело), а потом и до вас руки дойдут. Родители начинают пересчитывать сколько нужно будет платить с учетом аренды, и думают что делать дальше... ВОТ ТАК ЗАКРЫВАЮТ СПОРТ ШКОЛЫ, Катя, в Украине. Представьте себе на минутку, что это ваш ребенок спрашивает "Мама, у нас что, отберут место для тренеровок?" Или как вы будете обьяснять, что у мамы нехватает денег на его любимый спорт, т.к. взрослые, которые содержаться на государственном пайке (т.е. на шее всех, кто платит налоги), хотят денег за аренду. Что здесь не понятно?

Алла, я вас абсолютно, как мама, понимаю. Но неужели вы готовы терпеть бардак в школе с таким директором любой ценой? К тому же, я нигде не увидела, что кто-то хочет выгнать вашу секцию с помещения. Я согласна, что нельзя бороться с директором таким паршивым методом и втягивать в это детей. Видимо, остальные нарушения Директора сложнее доказать, вот и взялись за самое очевидное и открытое. Мне тоже не понятно, почему Директора не притягивают к ответственности по другим статьям.

Катя, мы имеем счастье жить в такой стране, где даже после таких жутких событий, как расстрелы в центре Киева, на верх вылезли те, кто берет хуже тех кого прогнали. Я выносила пол квартиры на Майдан, всю наличку, что могла, дежурила в самые страшные моменты и в самые нудные моменты. А имею теперь то, что и имела - отсутствие надежды и пустые карманы. А при деньгах все те же люди, выдающие распоряжения сверху. Я устала от этого бардака в стране и в районе. Я просто хочу чтобы моим детям хоть чему-то было порадоваться. И еще хочу, чтобы на деньги, которые любят регулярно изымать налоговики, чиновники работали на благо (если не взрослых, то хотя бы детей), а не прикрывались ими, решая свои вопросы или разборки. Разве это много? А теперь возник разговор об арендной плате. Вы видите паралель или нет? Мы были в Польше и видели как районная администрация трясется за своих детей. Прибегали журналисты и брали у тренеров интервью, и давали возможность рекламировать этот спорт. На награждение приехали все шишки района и лично детям вешали медальки - всем, а не только победителям. Как спонсоры разных вкусняшек детям выдавали призы)) сьедобные. Как победителям (1-3 места) раздавали кулечки с подарками покруче.)) Наши малые сказали что в следующем году надо брать призовые.))Но нашей молодой спортшколе очень тяжело финансово. Многие класные игроки не поехали, у родителей денег нет.(( А у школы пока нет стипендийного фонда. О какой аренде еще может речь идти??? Вот и выглядит поступок дирректора красивее, чем поступки нашей администрации.

за одного ребёнка в нашей секции в месяц мы сдаём по 500грн. Всего по-моему занимается около 50 детей. Итого 25 000грн. Если из них за аренду и комуналку легально заплатить 10000, то остаётся 15000. Этого вполне хватит на з/п тренерам, экипировку и др. расходы. Какие проблемы? заплати честно и продолжай работать.

Ольга:

В Школе 5 тренеров, арифметика действительно простая
15000/5=3000 на человека (в нынешних условиях это целых 111 долларов, можно жить).
Стоимость экипировки в среднем на 1 ребенка(игровая бита, ловушка, мячи, шлем, кетчерская экипировка, перчатки)=2000 грн
50 детей умножаем на 2000 = 100000 грн.
Стоимость галереи и пушки порядка 5000 евро, т.к их две то умножаем и переводим на нынешний курс. Все эти деньги были вложены из собственного кармана тренеров.
Да, все сходиться, можно десятку и отдать!

Иван:

умножьте 15000 на 10 месяцев в году. Ведь экипировка и пушки покупаются не на один год. И наши дети теоретически могут заниматься бейсболом от 2 до 7 лет. Простая арифметика. А если аренду будет заключать не ТОВ, а скажем ГО или БФ, то и скидку выторговать можно. в секции могут заниматься не 50, а 100 чел. а может и власть районная + депутаты + спонсоры что-то подкинут. Тренеры молодцы. Им помогать нужно.

Не смешете. Вы сами себе противоречите. В помещеннии сменили замок. Детей туда не пускают они вынуждены заниматься на улице без необходимого доя этого вида спорта оборудования. Считаю, что эта мягко говоря акция направлена против конкретно этой секции. Комуто в ДРДА понадобилось это помещение!!!

Простая арифметика

Родители хватит друг другу,что-то доказывать. Мачек за нашими спинами затеяла войну против Багалики и нашими руками пытаеться её убрать из гимназии. Неужели Вы ещё не поняли,что все проблемы в гимназии от закрытия её и т.д. организованы именно Мачек, а результате страдают наши дети. Ещё раз повторюсь , гнать нужно ср.....ой метлой из гимназии эту Мачек, после чего всё станет на место. Нужно собрать родительский комитет где и поставить этот вопрос. По её выступлениям и грязной писанины можно понять,что ей требуеться консультация психиатра.

(НЕ) ПРИХОВАНА ОРЕНДА ШКОЛИ
Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 17.11.2011 № 2144 "Про БЕЗОПЛАТНЕ використання спортивних споруд та приміщень загальноосвітніх закладів дитячо-юнацькими спортивними школами КОМУНАЛЬНОЇ власності територіальної громади м. Києва", ЗАБОРОНЕНО загальноосвітнім навчальним закладам надавати в оренду іншим (некомунальної власності) організаціям та установам спортивні і тренувальні зали, спортивні майданчики та плавальні басейни БЕЗОПЛАТНО.
Тому й укладаються різноманітні угоди про співпрацю, договори про співробітництво, згідно яких приватні структури користуються приміщеннями шкіл офіційно - безкоштовно, а неофіційно?
Гімназія «Київська Русь», наприклад, уклала такий договір (фактично ні про що) до серпня 2019 року.
Колишній (з травня 2015 року) директор гімназії № 107 «ВВЕДЕНСЬКА» уклав угоду про співпрацю, в якій передбачено, що школа на власній матеріально-технічній базі створює необхідні умови для проведення спортшколою навчально-тренувального процесу, шляхом надання в БЕЗОПЛАТНЕ використання спортивного залу (споруди) та приміщення школи, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Введенська, 35.
16.03.2016 Київський апеляційний господарський суд частково задовольнив позов прокуратури та визнав НЕДІЙСНОЮ угоду про співпрацю від 03.09.2014 №2, укладену між приватною ДЮСШ "Феєрія" та Гімназією № 107 "ВВЕДЕНСЬКА".
http://reyestr.court.gov.ua/Review/56613563
Колегією суддів встановлено, що РОЗПОРЯДНИКОМ об'єктами господарювання приміщень закладів освіти комунальної форми власності Подільського району м. Києва, зокрема приміщення Гімназії №107 "ВВЕДЕНСЬКА" м. Києва є Подільська РДА, а тому повноваження на передачу в користування даним об'єктом має ВИКЛЮЧНО Подільська РДА.
«За змістом угода №2 є фактично договором оренди приміщення закладу освіти Гімназії № 107 "ВВЕДЕНСЬКА" м. Києва.»
Уклавши неправомірну угоду з перевищенням повноважень, колишній директор завдав збитків державі на суму майже на 25 тисяч гривень.
Ось така «плідна» співпраця.
Може, районним управлінням освіти провести ревізію використання приміщень навчальних закладів на підставі подібних договорів?
Бо Кримінальний кодекс діє, а прокуратура та суди працюють.

Згідно з преамбулою Закону України «Про освіту» від 23.05.1991 р. № 1060-XII (далі – Закон про освіту) метою освіти є, зокрема, розвиток фізичних здібностей людини як особистості.

Згідно зі ст. 38 Закону про освіту частиною структури освіти є в тому числі позашкільна освіта. Позашкільна освіта та виховання здійснюються навчальними закладами, сім'єю, трудовими колективами, громадськими організаціями, товариствами, фондами і грунтуються на принципі добровільності вибору типів закладів, видів діяльності. Держава повинна забезпечувати умови для одержання учнями і молоддю позашкільної освіти.
Водночас ч. 2 ст. 39 Закону про освіту встановлено, що для здійснення навчально-виховної роботи позашкільним навчальним закладам надаються спортивні об'єкти, культурні, оздоровчі та інші заклади безкоштовно та на пільгових умовах. Порядок їх надання визначається місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Згідно з п. 95 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 р. № 778 (далі – Положення), до повноважень керівника закладу належить в тому числі розпорядження в установленому порядку майном закладу та його коштами.

Перешкод для надання громадській організації приміщень для проведення спортивних занять не вбачається. Адже приміщення використовується за цільовим призначенням і відповідає меті діяльності гімназії.
Окрім того:
- згідно з ч. 3 ст. 36 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» від 09.04.1999 р. № 586-XIV місцеві державні адміністрації не втручаються у господарську діяльність підприємств, установ і організацій, крім випадків, визначених законом;
- згідно з ч. 3 ст. 397 Цивільного кодексу України фактичне володіння майном вважається правомірним, якщо інше не випливає із закону або не встановлено рішенням суду: доки немає рішення суду, ніхто не може стверджувати, що громадська організація перебувала на території школи (володіла приміщенням) неправомірно, адже закон подібної заборони не містить;
- оренда є не єдиною правовою підставою для володіння чужим майном: альтернативною може бути, наприклад, позичка (безоплатне користування). Тому допоки немає доказів оплатного характеру користування приміщенням, будь-які обвинувачення щодо прихованої оренди є неправомірними.

Мария, а слабо сделать проверку ПО ВСЕХ ШКОЛАХ ГОРОДА КИЕВА и Украины (если что), и наказать ВСЕХ директоров за поддержку этих ненормальных энтузиастов, которые, вопреки всем таким вот грамотным как вы, верят в спорт, верят в детей, и в будущее страны? И самое главное, не пасквали пишут, а обучают их спорту, творчеству, РАЗВИВАЮТ ИХ. Не втягивайте в свои войны с дирректрисой детей. Это - ниже плинтуса.

А почему дети занимаются в подвале? До сих пор закрыт спортзал, и большой и маленький.
Уже почти год у всех детей школы нет нормальной физкультуры, а у родителей нет никакой достоверной информации о том есть ли какие-то проблемы в этих спортзалах, и о способах и сроках решения проблем.
Сказки про мифические фенолы с формальдегидами уже всем надоели, почему в школе закрыты специально предназначенные для занятий спортом помещения?
Какие деньги директору? Мой ребенок занимался и теннисом и гимнастикой. Теперь мы ходим на теннис в Скандинавку, где платим даже больше, чем раньше, хотя спортзал там гораздо хуже. Получается, мы теперь платим директору Скандинавки???
Гимнастика была платной только для тех, кто хотел заниматься по дополнительной программе -по 2 часа - и оплата была минимальная
(а 1 час 3 раза в неделю для всех желающих был бесплатно).
Теперь нет ничего!!!
После закрытия малого спортзала от гимнастики пришлось отказаться, слишком далеко возить в другую школу.
Секция по теннису и по гимнастике хотят вернуться в нашу школу - когда это можно будет сделать? Страдают дети, которых лишили возможности нормально заниматься, просто выкинули на улицу.
А взрослые вместо решения проблемы пытаются и бейсбол выгнать.

Теперь вы знаете кому сказать спасибо. Кто заварил эту кашу...

Едик від Танюши:

Не може бути, невже директор школи?:)))))) У нас в Азербайджані за це б ....:)))))

Спасибо Оленьке Мачек, за все проблемы которые происходят у нас в гимназии.Если бы не она,то у нас и спортзалы работали и не срывался учебный год. Оленька ,низкий тебе поклон от родителей гимназии.Твоя не земная дурость уже как-то всем надоела.

Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 17.11.2011 № 2144 "Про БЕЗОПЛАТНЕ використання спортивних споруд та приміщень загальноосвітніх закладів дитячо-юнацькими спортивними школами КОМУНАЛЬНОЇ власності територіальної громади м. Києва", ЗАБОРОНЕНО загальноосвітнім навчальним закладам надавати в оренду іншим (некомунальної власності) організаціям та установам спортивні і тренувальні зали, спортивні майданчики та плавальні басейни БЕЗОПЛАТНО.
Тому й укладаються різноманітні угоди про співпрацю, договори про співробітництво, згідно яких приватні структури користуються приміщеннями шкіл офіційно - безкоштовно, а неофіційно?

Для КМДА КМУ не...:

Згідно з п. 95 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 27.08.2010 р. № 778 (далі – Положення), до повноважень керівника закладу належить в тому числі розпорядження в установленому порядку майном закладу та його коштами.

Перешкод для надання громадській організації приміщень для проведення спортивних занять не вбачається. Адже приміщення використовується за цільовим призначенням і відповідає меті діяльності гімназії.

Учимся разбирать НПА.

Сергей:

Мачек, а теперь скажи обратное. Кто прав,а кто просто занимаеться ерундой? Беги Мачек ,беги. Я уже приготовил метлу, гнать тебя с гимназии, думаю знаешь какой!!!!!!!

Сергей:

Перевожу........сраной.

Сергей::

Багалика, а теперь скажи обратное. Кто прав,а кто просто занимаеться ерундой? Беги Багалика ,беги. Я уже приготовил метлу, гнать тебя с гимназии, думаю знаешь какой!!!!!!!

Сергей::

Перевожу........сраной.

Блин, кто я, где я, белка? Почему никто не поможет? ААААААА!!!

Сергей:

Где тыыыыыыы? Т а н ю ш а!!! Ой, А н д р ю ш а!!! Ой, надо треснуть!!!

Поливання брудом завжди слугувало ознакою дефектного мислення. На превеликий жаль, сучасна система середньої освіти настільки загрузла в "дефектах", що наступним буде повне занурення у той бруд, який зараз панує в головах людей, від яких залежить майбутнє цієі освіти. І що саме цікаве, якраз діти у цьому процесі страждають найбільше. Поки ведуться війни з невигідними керівниками та полювання на відьом, поки під видом боротьби з корупцією встановлюються ще більш вдосконалені та витончені корупційні схеми, поки, як Південний міст постійно вкривають асфальтом і ремонтують, а відтак ми маємо на цій ділянці руху постійні затори, так і система освіти який десяток років реформується, а затор все більше й більше, так от весь цей час освіта наших з вами дітей тримається автопілотом на голому ентузіазмі ВЧИТЕЛЯ, а людей, яких можна так назвати з кожним роком стає все менше...
Я маю право на особисту думку і я вважаю своїм обов'язком донести її до суспільства.
Останнім часом моя не надто видатна особистість стало надто популярною у соціальних мережах та різноманітних брудних сайтах, на яких головним опонентом є бувша голова батьківського комітету гімназіі Мачек О.В. Я відкрито звинувачую цю людину в порушенні цивільного законодавства Украіни, людських морально-етичних норм та відкритому сприянні у знищенні молодого і перспективного навчального закладу. Я залишаю за собою право, яким я неодмінно скористаюсь, вимагати покарання цієі людини у судовому порядку.
Я відкрито звинувачую владу в неприхованому цькуванні, фальсифікації дисциплінарних стягнень, порушенні цивільного законодавства в статті цілеспрямованого приниження моєї честі, гідності і ділової репутації, доведенні до втрати працездатності та фізичного здоров'я. Я залишаю за собою право захищати свою гідність і життя в судовому порядку і таким правом я скористалась. Мною подана позовна заява до Шевченківського районного суду щодо оскарження дисциплінарного стягнення та на разі готується позов про захист честі, гідності і ділової репутації зі стягненням моральної шкоди.
Я також хочу звернути увагу суспільства на декілька фактів. Робіть висновки самі.
Ольга Василівна Мачек, перебуваючи на виборній посаді голови батьківського комітету гімназіі протягом 2013- вересня 2015 рр. фактично відсторонювалась від вирішення проблем навчального закладу. Розробка положення про батьківський комітет гімназіі, визначення основних напрямків взаємодії та спільних проблем, зібрання батьківського комітету, формування порядку денного зборів, проведення зборів, організація документального супроводу діяльності, інформування батьківської громадськості про прийняті рішення - на превеликий жаль, з жодним з цих завдань Ольга Василівна не справлялась, що доводило неможливість в подальшому її перебування на цій посаді. Що стосується санітарно-епідеміологічної ситуаціі в гімназіі, то треба зауважити, що Ольга Василівна скорше виконувала роль обвинувача та постановника питань, ніж людини, яка реально вирішувала справи. Протягом червня 2015 року, за попередньою домовленістю з виробником лінолеумного покриття та батьківськими комітетами класів, я особисто намагалася вирішити питання заміни лінолеуму у 2-х навчальних кабінетах. На неодноразові звернення до пані Мачек мені була надана відповідь, що вона знаходиться на відпочинку "на морі" і нічим займатися не може. Власними зусиллями адміністрація гімназіі врешті довела справу з заміною напольного покриття у двох навчальних кабінетах наприкінці серпня, ледве не зірвавши початок навчального процесу. Всі роботи по обслуговуванню ремонтних робіт, виносу сміття, прибиранню здійснював технічний персонал гімназіі. Жоден з членів так званої групи "лінолеум" не прийняв жодної участі і на надав жодної допомоги.На загальних зборах батьківського комітету гімназіі напередодні першого вересня, яке було зібрано власне знову за моєю ініціативою, Мачек О. В. не спромоглася донести до батьківської громадськості ту проблему, яку вона підняла навесні з напольним покриттям і яку фактично вирішувала адміністрація гімназіі і технічний персонал влітку. Постає питання - а чи замовчування "проблеми з лінолеумом" перед батьками не є частиною незрозумілого плану Мачек О.В. та осіб, які, власне, за нею стоять і, скорше всього, фінансують??
Влада достатньо оригінально розпочала боротьбу з оголеною феноло-формальдегідною проблемою: в кращих традиціях СРСР в найкоротші терміни були знайдені і спалені на вогнищі шляхом винесення доган винні - директори навчальних закладів, які перебувають у приміщенні гімназіі. Хоча сама проблема вирішувалась не так блискавично і без активної участі керівників району, міста та очільників освіти..
З грудня 2015 року і по сьогоднішній день не вирішено питання з відкриттям спортивних залів, які залишаються закритими. Хоча Гімназія вирішила питання з виконанням програми з фізичної культури. Вирішила! В умовах зимового періоду. В умовах закритих не тільки спортивних залів, але й роздягалень, де б діти змогли переодягти вдіту з дому спортивну форму. В умовах звільнення одного з вчителів фізичної культури та плаврука і курсів вдосконалення другого. В умовах, коли відвернулися всі - і влада, і органи управління освіти і всі багаточисельні "кандидати в кандидати", що оберемками відвідували гімназію напередодні виборів восени 2015. Я, як директор, звернулася з цією проблемою до директора департаменту на особистому прийомі. Але замість вирішення проблеми, реального втручання і допомоги, мене годину часу в присутності представників ради навчальних закладів та працівників департаменту лінчували за "аудіозапис виступу на батьківських зборах", що був розміщений у мережі "Фейсбук", демонструвавши її без моєї на то згоди, та врешті не довівши її ідентичність, а також урочисто завершили "особистий прийом" оголошенням чергової догани.
Коли дві догани поспіль, організація безглуздих скарг одних і тих самих батьків, за якими слідували безкінечні перевірки, відповіді на запити та інша бюрократія, яка не тільки паралізувала роботу адміністрації і колективу, але дійсно подекуди позначалася на фізичному здоров'ї, не призвели до бажаного результату, відпрацьована довгими роками схема звільнення "за власним бажанням" норовливого керівника не спрацьовувала, розпочалося моральне знищення. До справи взялися "спеціалісти" з офіційного сайту Дарницької РДА, що був відкритий у 2011 р. з метою не стільки стати офіційним сайтом РДА, скільки популяризувати діяльність сумнівної організації "Громадський рух підтримки реформ". І основною проблемою району стало викриття істинного обличчя виплодку пекла директора "Київської Русі". На разі чекаємо статті про "хостел для китайців" на технічному поверсі гімназіі, фінансування руху Талібан за рахунок батьківського благодійного фонду, а також участь і роль Багаліки Ю. О. в російсько-чеченській війні та ряд інших цікавих польових досліджень.

А чому Дарниця Орг не кричить гвалтом, про те, що на сьогодні в гімназіі "Киівська Русь" зареєстровано для проведення тестування 500 дітей, а набрати гімназія може ( в силу наявності, вірніше тотальної відсутності, навчальних кабінетів) 3 перших класи -100 учнів? І що 400 дітей залишуться за бортом? Чи не цю проблему намагається приховати районна влада, щиро наділяючи мене напередодні початку тестування у 1 клас усіма смертними гріхами і розвішуючи, як тьотя Сара з комунальної квартири, брудну білизну на кожному кутку, не гребуючи нічим і ніким?
А чому всі мовчать про те, що гімназія змогла б максимально задовольнити потреби мікрорайону, набравши хоча б 6 класів, але ж знову ж таки та сама влада потенційно, бачте, неспроможна протягом трьох років конструктивно вирішити питання знаходження двох навчальних закладів на одній території. Будь які мої пропозиції який рік поспіль почати вирішувати цю проблему, бодай поетапно, ніхто навіть слухати не хоче! Знущаються і над нами і над батьками ліцею "Інтелект" з періодичністю виборчих кампаній оголошуючи про чергове будівництво чергової будівлі для ліцею, чудово розуміючи, що бюджетного фінансування не було, немає і не буде. А поруч вже починає заселятися житловий масив "Патріотика" з населенням 10000 осіб! А шкіл немає! А Киівська Русь в наступному році (при будь якому директорові!!!) зможе відкрити бодай 2 перші класи, а 5-і не буде де саджати взагалі, тому що все що можна перекроїти, забрати, розподілити - все це вже зроблено (нагадаю - батьківським коштом!). Для прикладу - в цьому році буде перебудовано на навчальний кабінет книгосховище бібліотеки та кабінет образотворчого мистецтва ( а мольберти і в підвалі постоять, можливо згодяться колись... для фотографій представників Громадської ради). Але, видно, це не настільки актуальна тема для всенародного обговорення.
Чому на офіційному сайті Дарницької адміністрації (керування яким здійснює такий собі Ільфо-Петровський "Берлага", який при любій владі очолював які-небудь "Роги і копита", мав приємність провести декілька місяців в Лукянівському СІЗО за хабар, будучи головою комітету з питань сім'ї та спорту в Дарницькій адміністраціі, а тепер очолює Громадську Раду району) не підіймається питання про кількість бюджетних коштів, що виділяються на навчальні заклади та іх використання, коли на папері виділяються шалені гроші на різноманітне "обслуговування" та повірку лічильників, а в реальності 2 рази на рік до навчального закладу приходить сантехнік, перекриває і відкриває гарячу воду і лівим оком оглядає той самий лічильник, чому балансоутримувач у вигляді Дарницької адміністрації не в стані, знову для прикладу, утилізувати понад 3000 використаних люмісцентних ламп, які до речі були придбані за кошти батьків, і замовчують цю проблему, чому за весь календарний рік на гімназію було виділено пару десятків віників, пару десятків шматків господарського мила та дві виварки (вочевидь, такими "нанотехнологіями" треба було боротися з фенолом і формальдегідом...) Чому нікого не цікавить, що басейн гімназіі, обладнання якого одне з найновіших і найкращих в Україні, кожного місяця потребує хімії на 5-6 тисяч гривень та технічного обслуговування на круглу суму на рік. І що цікаво, як обладнання басейну так і балансоутримувача не цікавить, де директор має взяти кошти на це задоволення, але якщо обладнання просто зупиниться і через три дні в басейні будуть квакати жаби, то балансоутримувач з величезною насолодою винесе чергову догану директору "за нестворення безпечних умов життєдіяльності навчального закладу" та посприяє опублікуванню пари-трійки низькопробних статей на своєму офіційному сайті...
Чому, коли гімназію "Киівська Русь" раптово накрила чорна фенольно-формальдегідна хмара, і хіба що песик Тузик з озеру Жандарка не подав запиту на "ефективність роботи вентиляційної системи" нікому не прийшло у світлу голову, що за проектом вентиляційна система, знову ж таки, найкраща в Україні, розрахована на 825 дітей, а в будівлі таких дітей півтори тисячі з двох навчальних закладів і що ця система не буде працювати за рахунок яскравих речей "властьимущих" та "кандидатів в кандидати" і їй потрібне технічне обслуговування вартістю 4000 на місяць і щорічна заміна фільтрів, що вираховується також тисячами??? Чому всі члени різноманітних груп і комісій ставали глухими, коли я просто благала допомогти у вирішенні фінансування системи вентиляції??
Я хочу спитати у пана Назаренка, а де була Громадська рада району ( громадська я так розумію від слова "громада", хоча навряд чи хто захоче розбиратися у морально-етичному значенні цих слів, а особливо така високоморальна людина, як Ви) коли весь колектив - і дорослі і діти - носили меблі, мили, шкребли, чистили, а потім знов носили меблі і так декілька підходів? Де була допомога вашої так званої "громади" коли маленькі діти 1-х класів змушені були, як хворі чумою, навчатися за плівкою у коридорах???
І наостанок про те, з чого починала. А де ж у цій схемі діти? А де вітання бодай найменшого чиновника з 2-ма першими місцями в "Дарниця талантами славиться"? А де відгуки на "Дарниця Орг" що обидва хори "Київської Русі" зайняли перше місце в районі і самий антиморальний директор разом з керівником гуртка займається жебракуванням на пошиття костюмів для участі у міському конкурсі, щоб, нагадаю, відстояти честь Дарницького району??? А хтось з перевіряючих осіб, так залихвацьки відкриваючи ногами любі двері в любі приміщення гімназіі, перерахував кількість зароблених спортивних кубків ДІТЬМИ з різних видів спорту за неповних три роки, а особливо в 2015-16 навчальному році при закритих спортивних залах?? А Громадська Рада звернула увагу на горе однієї з моїх колег, заступника, яка бореться з важкою хворобою і надали їй допомогу??? А ця людина два роки поспіль організовувала для дітей мікрорайону прекрасний пришкільний табір, який в перший (!) рік нашого існування посів перше місце в міському огляді.
Гірко і дуже важко усвідомлювати, що всі починання, всі досягнення, всі ідеї, плани, все спаплюжується, знищується, як і багато років тому назад, бюрократичною системою та сумнівними реформами, які на місце зруйнованого, на жаль, поки що нічого не можуть запропонувати.
Я можу багато чого сказати. Але є межа словам і текстам.
"У кожної людини всередин існує межа ... Межа почуттів. Межа болю. Межа сліз, межа ненависті, межа вибачення. Тому люди можуть довго терпіти. Довго мовчати, довго робити висновки ... А потім в одну мить взяти і піти без слів і пояснень ..." Я хочу, щоб мене зараз почули всі - рідні, друзі, люди, які люблять і поважають, люди, що ображали і цькували, люди, які підтримували і які проклинали і плювали в спину, люди, які виторговували в мене збереження репутації і доброго імені в обмін на оце "тихо піти" - заяву за власним бажанням або за "згодою сторін": Я НЕ ПІДУ за власною волею. Я не залишу дитину, яка народилася для життя і для розвитку, яку звати Гімназія "Киівська Русь". Я не піду до того часу, поки не доведу, що також є межа підлості, жорстокості, цинізму, брехні, продажності... А коротше кажучи - що є межа "системі".
Я дякую всім ВАМ. Кожному по різному і за різне, але найголовніше - я дякую Богу за своє життя і все, що я в ньому пережила і переживаю.
Слава Україні!

Спостерігач:

Ви, пані, не кажете по суті статті. Про договір, який підміняє договір оренди. Совість, честь, порядність кудись відходять в сторону, коли бачиш як нахабно прикриваючись безумовними досягненнями і добротою до дітей, Ви спокійно придумали схему напівлегального обходу закону. Чи закон - це Ви? я не думаю, що Вас за це посадять. Але орг висновки не за горами.

О, а ось і виконавці починають проявлятись!
Здається цей стиль "доведення" інформації я бачив вчора на засіданні тієі самоі Громадськоі Ради. Яка за дивним збігом засідає в ДРДА і офіс теж там. Ясно звідки ноги ростуть!

Родитель:

Прежде чем обсуждать договора, потрудитесь открыть законы, положения... и почитать. Заикаясь о полулегальных доходах, надо хотя бы понимать, что призумпцию невиновности еще никто не отменял.
А этот беспредел, который навела Мачек, просто так никто не оставит...

Зараз повинна під ніком Алексей Баталов чи іншим,намалюватися Ольга Мачек. І буде багато бруду. Вона на сайті вже живе. Ольга починай свій Цирк,ми чекаемо!

Николай Петрович:

Уважаемые родители,после ознакомления статей и комментарий к ним,у меня сложилось очень плохое отношение к этим разборкам.Все родители гимназию прекрасно знают,что весь бардак в школе происходит под чутким руководством Ольги Мачек. Но нужно понимать, что она больной человек и болезнь у неё прогрессирует с каждым днём.В результате этих разборак страдает учебный процесс наших детей. Обьяснять Ольге Мачек на этом сайте в таком тоне как тут некоторые пишут,это не достойно и не прилично.Как я выше писал,что она больной человек, поэтому нужно это понимать, а не оскорблять её личность.Хотя она уже всех этим достала.Поэтому я предлагаю НЕМЕДЛЕННО обратиться к администрации гимназии "Киевская Русь" о сборе всеобщего родительского собрания по возникшей проблеме. На котором обсудить эти острые вопросы в присутствии Ю.Багалики и О.Мачек и поставить наконец точку в этих разборах.Кто за?

Родитель:

Я за! Учебный год сорван! Поставить на голосование отчисление со школы сумасшедшей семейки!

Оксана:

Может кто пропустил собрание, когда ОВМачек со слезами и обидой забрала своих детей из Гимназии и пару месяцев учились в Скандинавской. Зал аплодировал!!! Но она решила вернуться... по слухам Юлия Александровна не хотела принимать её детей обратно, но волшебные пендаль РДА решили все! Если не ошибаюсь только один ребёнок ОВМачек сейчас ученик Киевской Руси, а проживание известного семейства в районе Харьковского Шоссе. Я к чему это все... Какого лешего она вернулась!!!!!!! И как женщина может быть настолько подлой, мстительной и мерзкой!!

Наконец появились здравые предложения! Я за! И думаю большая часть класса родителей будут тоже за!!!

Правильное решение! Пора собирать собрание и ставить
жирную точку на Мачек!

Друзья, пока мы тут обсуждаем как провести собрание и вывести на чистую воду О.Мачек. Так она уже организовала очередную интригу, которую я только,что прочитал на сайте Дарницькой адмистрации. вот ссылка_______
Директор гімназії „Київська Русь” вживає алкоголь на роботі?

Розміщено Чтв, 03/31/2016 - 11:31
В соціальних мережах з’явилася інформація, в якій батьки учнів гімназії „Київська Русь” „б’ють на сполох” щодо поведінки її директора – Юлії Багаліки. Яка, як стверджує батьківська громада навчального закладу, постійно знаходиться напідпитку в робочий час безпосередньо в стінах гімназії! Окрім того, наводячи інші приклади непристойної поведінки пані Багаліки!

Як наслідок – батьки звернулися листом до КМДА та Дарницької РДА! Також відомо, що начальник Управління освіти Дарницького району Євгенія Списовська поінформована щодо даної проблеми.

Про подальший перебіг подій – на сайті „Дарниця.org”.

Родитель:

Состояние алкогольного опьянения может констатировать только медицинское заключение. Вообще фарс какой то. За директором, что ходит группа подготовленных родителей и чуть что вызывает всех и вся?!

Сергей:

Родитель Вы повелись на интриги Мачек, поэтому я Вас не осуждаю.Смотрите реально правде в глаза, кто виновник наших проблем в гимназии.?

Юля Александровна, здравствуйте !

Я так понимаю, что у Вас уже больничный закончился , так как Вы ночью такие трогательные письма пишете ? Но эти письма для тех кто Вас плохо знает. Ну а мы то знаем ,что для Вас и Вашей НЕЛЕГИТИМНОЙ рады ,лучшая защита - это нападение!
А сейчас я постараюсь прокомментировать каждый абзац Вашего трогательного обращения ,но с фактами ,а не с пустыми словами :

1) Да, Вы правы, что поливание грязью всегда служило признаком дефектного мышления. Зачем же Вы тогда, нарушая п.4.2. Устава гимназии, приняли участие вместе с новым председателем нашей гимназии Огнивенко .М в создании НЕЛЕГИТИМНОЙ (см.Приложение №1 и №2 ) рады гимназии? Как и где Вы ухитрились собрать 521 родителя и провести это незаконное внеочередное собрание 30.09.15г. (см.Приложение №3), да ещё и так ,чтобы я как председатель гимназии на то время, об этом ничего не знала ? Где определенные Уставом делегаты от каждого класса в раду гимназии? А 02.10.15г. Вы утвердили положение о раде гимназии (см.Приложение №4) , хотя согласно ответа управления образования на мой запрос, Вы не имеете никаких полномочий (см.Приложение №2) на это . Вы и лично Вы оклеветали (облили грязью) и настроили всех участников этой рады против меня. А знаете почему ? Потому что я на определённом этапе стала бороться за здоровье 1500 детей , а не за Ваше кресло! 05.10.15г. Ваш план сработал, на этом школьном собрании представители рады гимназии , подставные люди и заранее написанные вопросы морально меня дожали и я забрала документы своих детей со школы. Так что, уважаемая, не без Вашей помощи все родители гимназии погрузились в ту грязь, которая сейчас царит в гимназии.

2) По поводу не выполнения обязанностей мною , как бывшего председателя гимназии :
положение о родительском комитете гимназии (см.Приложение №5) разрабатывалось мною совместно с Вашим заместителем Плуговой Т.А и моим заместителем Собко–Нестерук Ю в сентябре 2014г., кстати:
а) по моей инициативе,
б) в шапке положения идёт ссылка на протокол № 1 от 11.09.13г. (см.Приложение №6) на основании которого оно было создано. Как ни странно , но в протоколе №1 не указано ,что мы обсуждали вопрос о создании положения о родительском комитете гимназии, однако см.пункт в)
в) я дала своё согласие Плуговой Т.А. ,для того чтобы не подставлять Вас как директора, чтобы Вы подписали это положение 11.09.13г., а не реальной датой сентября 2014г.
Должность председателя родительского комитета гимназии занимала впервые и на тот момент не имела большого опыта. Почему Вы, как директор гимназии, не посоветовали, не рассказали мне, что такой документ должен существовать или даже не спросили меня в 2013г. где положение о родительском комитете гимназии? Ваша вина в этом тоже есть! И все Ваши бла…бла…бла уже надоели!

- повестки дня собраний письменно излагались мною в сообщениях и извещениях для председателей классов;
- я сформировала группу в вайбере и Фб для председателей классов , в которых регулярно и своевременно информировала их о предстоящих собраниях, новостях , радостях и проблемах гимназии.
- определение основных направлений взаимодействия и совместных проблем всегда мною озвучивались устно (к сожалению , на сегодняшний день);
- информирование родительской общественности о принятых решениях производилось председателями классов , которые присутствовали на собраниях. Секретарём собраний писались протоколы, с которыми Вы очень долгое время не могли ознакомиться в силу своей занятости. В конце учебного 2014г. было принято решение (по моему устное) протоколы общих собраний гимназии выставлять в группу ФБ родительского комитета гимназии. Дальше я уже не председатель гимназии.

3) Касательно санитарно-эпидемиологической ситуации в гимназии:
-подробное описание с конкретными действиями и фактами мною будут выложены в группе ФБ позже;
- не обманывайте сами себя, ничего в июне 2015г. Вы не пытались решить , потому что в конце мая 2015 г., я лично подошла к Вам с устным предложением начать ремонт в середине июня 2015г., так как во-первых у меня на руках были билеты в отпуск на начало июня, во-вторых, если вдруг что-то не так пойдет, чтобы у нас было время закончить этот ремонт. В устной форме Вы мне ответили, что в июне все учителя (в т.ч. мужская половина педагогов) в отпуске и некому будет всё переносить , а в июле и Вы будете в отпуске, «давайте в августе». Я еще Вас переспросила - вдруг не успеем, Вы сказали успеем. Меня это очень смутило, но выбора у меня не было. В августе, так в августе, в конце концов не я за это отвечаю. Вдруг появился документ о котором я узнала в сентябре 15г. Это Ваше обращение к директору "Таркетт" с просьбой выполнить ремонтные работы по замене линолеума в период с 15.07.15г. по 09.08.15г. (см.Приложение № 7). Несмотря на это, ремонт начался не 15.07.15г., а 05.08.15г. так как Вы и предлагали изначально;
- на общем собрании родительского комитета гимназии накануне первого сентября я рассказала родителям о ремонте , который как раз делался в кабинетах 441 и 422. К сожалению секретарь сборов Собко-Нестерук Ю. не зафиксировала этого события в протоколе. Вы в последнее время имеете привычку быстро рассказать и попросить денег в благотворительный фонд на родительских собраниях , а потом под предлогом занятости покидаете собрание , а мы общались дальше, где и были озвучены разные вопросы .

4) С декабря 2015 и по сегодняшний день не решен вопрос с открытием спортивных залов благодаря Вам и Вашей НЕЛЕГИТИМНОЙ раде. Огнивенко М. сделала за границей какие-то результаты анализов, которые тщательно скрываются от всех и в которых якобы всё хорошо, но возникает вопрос, каким образом были взяты пробы конструкции пола и воздуха и переданы за границу не специалистами, а также почему эти результаты столь тщательно скрываются. Рада постоянно вмешивается и мешает работать органам власти. Согласно распоряжения комиссии ТЕБ та СН от 18.10.15г. (см.Приложение № 8).начальник ГУ государственной СЭС г.Киева ,Рубан О.Н. дал распоряжение Киевгорстрою провести демонтаж линолеума. В соответствии с Постановлением Кабинета Министров Украины от 26.01.15р. № 18 и Положения о постоянной комиссии по вопросам техногенно-экологической безопасности и чрезвычайных ситуаций исполнительного органа (Киевской городской государственной администрации), утвержденного распоряжением исполнительного органа (Киевской городской государственной администрации) от 14.02.2011. № 191, решение Постоянной комиссии по вопросам ТЕБ и ЧС исполнительного органа Киевсовета (Киевской городской государственной администрации), принятые в пределах его полномочий, являются обязательными для выполнения руководителями районных в г. Киеве государственных администраций, управлений, предприятий и организаций независимо от их подчиненности и форм собственности, расположенных на территории Киева. Почему не выполнено данное распоряжение? Потому что Ваша рада не дала этого сделать , доказывая всем, что в спортзалах нет запаха. Если бы не рада, уже б давным- давно закончили ремонт и дети занимались бы в спортзалах! А сотрудниками института Марзеева сделаны выводы о несоответствии кратности воздухообмена нормативным требованиям вентиляционной системы в спортзалах, загрязнении воздуха химическими веществами и ингаляционном риске для здоровья. А это в свою очередь может привести к увеличению инфекционных и хронических заболеваний детей и педагогов. Также институт Марзеева в заключении рекомендовал заменить линолеум. (см.Приложение № 9).
5) Аудиозапись , которую Вы упоминаете в своём обращении, была сделана не у Вас в кабинете , а в общественном месте на школьном собрании в актовом зале, в присутствии представителей всех классов гимназии. И в конце концов там не идёт речь о Вашей личной жизни !

6) По поводу нехватки кабинетов для будущих первоклашек и по ситуации с «ИНТЕЛЛЕКТОМ»
- с 07.02.2014г. мы вместе с Сорокой С.Н. и Черкашиной О.М. приложили массу усилий , времени, личных возможностей , здоровья и т.д. Все оригиналы писем и наших запросов находятся у Огнивенко М., я ей их отдала при передаче дел.
25.04.14г. Вами было подписано извлечение из протокола (см.приложение № 10). Да, мы действительно присутствовали с Сорокой С.Н. на этой встрече и были настроены категорически против , чтобы лицей «Интеллект» размещался на территории здания «Киевская Русь» , и договорились встретиться в мае 2014г. и выслушать предложения друг друга , но тут вдруг появился уже подписанный Вами этот протокол. Заметьте Вами , а не нами с Сорокой. И лично Вы предложили при всех присутствующих переселить «Интеллект» на третий этаж, а мы от имени родителей были против.
Вместо благодарности за всю проделанную работу Вы на одном из собраний глядя нам с Сергеем в глаза при всех родителях сказали ,что наши лица уже приелись в администрации района, а при личных встречах у Вас в кабинете , Вы просили не заниматься больше этим вопросом и не тратить на это время. А мы всё равно упорно и настойчиво этим занимались и совместно со всеми родителями гимназии , вопреки Ваши просьбам, собрали 887 подписей и написали в мае 2015г. коллективное обращение в прокуратуру (см.Приложение № 11). После чего мы с Сорокой С.Н. пригласили Вас на серьёзный разговор ,который состоялся за пределами гимназии и в неофициальной обстановке. Мы у Вас спросили конкретно: или Вы с нами и мы подаём в суд на «Интеллект» или предложите Ваше видение ситуации. На что Вы нам ответили: «Я ХОЧУ НА ПЕНСИЮ ВЫЙТИ ИЗ ЭТОГО КРЕСЛА И МНЕ НЕ ПРОДЛЯТ КОНТРАКТ , ЕСЛИ ВЫ БУДЕТЕ МОЗОЛИТЬ ДАЛЬШЕ ГЛАЗА АДМИНИСТРАЦИИ ПО ВОПРОСУ «ИНТЕЛЛЕКТА» . С тех пор мы перестали заниматься вопросом «Интеллекта», чтобы не подставлять лично Вас ,потому что на тот период мы Вас уважали и Вам доверяли.
Так что , уважаемая Юля Александровна, не надо плакать , что сегодня Вам некуда садить будущих первоклашек. Это напрямую и Ваша вина тоже. Кстати, на последнем родительском собрании 02.03.16г. (см.Приложение № 12). Огнивенко М. сообщила нам о том , что администрация гимназии, в лице Вас, как директора, приняла решение подавать в суд по данному вопросу , но в протоколе почему то этот момент не прописан, зато с ехидством упомянули информацию о нашей с Вами неформальной встрече «в ресторане».

7) По поводу выделения бюджетных денег для содержания бассейна, на веники , мыло и др.расходы гимназии :
- инициативная группа родителей нашей гимназии подготовила полный анализ поступления и использования бюджетных средств , выделенных на гимназию «Киевска Русь» за 2013-2016гг. и я их выложу позже в группе ФБ;
- оказывается, что процесс выделения средств из бюджета следующий: Вы ,как директор учебного заведения составляете смету, где отмечаете сколько средств потребуется на расходы школы из бюджета, а сколько планируется привлечь от родителей в специальный фонд, тогда на основании этой сметы формируется бюджетный запрос, и соответственно выделяются средства из бюджета. Есть запрос - есть средства, нет запроса - нет средств.
- например : лабораторные анализы бассейна, кабельное телевидение (52 канала в нашей гимназии по договору , наверное, учебный процесс без этого невозможен?!), интернет, установка фонтанов с питьевой водой , обслуживание оборудования для питьевой води и .т.д , всё это оплачивалось за счёт бюджетных средств в 315, 302 , 323 и других школах и гимназиях нашего района. Сколько раз, Юля Александровна, Вы составляли и утверждали такие сметы и куда Вы их подавали? Покажите Ваши запросы, и отказы на выделение этих средств, на которые Вы столь красноречиво жалуетесь. Почему родители должны оплачивать услуги кабельного телевидения (52 канала) 3780 грн. ежемесячно, если договор заключён между управлением образования и «Телесистемами»? И это не один договор!!! Подробности позже в группе «Киевской Руси» на ФБ.

8) По поводу обслуживания вентиляционной системы :
- договор на обслуживание № 2-ПО (см.Приложение № 13). был подписан 02.02.2015г. До этого момента не было ни обслуживания вентиляции, ни договора и Вы ни разу не озвучивали проблему нехватки денег на обслуживание вентиляции , ни на одном из собраний. Наоборот, когда Кириченко А. обратилась к Вам с вопросом о вентиляции , Вы ей ответили , что в гимназии других проблем хватает, а это не тот вопрос ,который заслуживает внимания . Кого и когда Вы просили о помощи в решении финансирования системы вентиляции ??? Все собранные факты инициативной группой доказывают , что вентиляция до момента подписания договора не обслуживалась. Не существует ни одного акта выполненных работ по обслуживанию вентиляции с 01.09.2013г. по 31.12.15г., потому что я их не подписывала со стороны родительского комитета. Мы также заканчиваем детальный отчёт о работе в направлении вентиляционной системы и выложим его в ближайшее время в группе ФБ. Там и факты налицо будут!

9) Кружки и аренда помещений :
- у нас в гимназии действительно огромный выбор кружков , где могут заниматься дети. И мы Вам за это благодарны , но почему родители не знают , что существует бюджетное (бесплатное) время два или три раза в неделю по 45 мин? Почему созданы специальные условия и схемы для того, чтобы дети занимались в этих кружках только платно? Почему ? Почему ? Почему?
Почему заключено только три договора аренды помещений ? Из них для кружков только танцевальный клуб? Почему Вы вовремя не заключили договор с ДРДА по бейсболу , а теперь на сайте Дарница .орг, один и тот же человек ,только под разными именами поливает меня грязью ?
Это Ваша ошибка и Ваша проблема, и не нужно таким образом свои проблемы сбрасывать на меня. Открыто заявляю , что я готова идти с Вами на детектор лжи и обсуждать там все вопросы. Так же готова сказать на детекторе лжи , что я - не Баталов и никакого отношения к статье с бейсболом не имею!!!

10) Вернулась в гимназию ради желания ребёнка!!! Ну а став родителем «Киевской Руси» имею полное право бороться за ремонт в спортзалах , за здоровье 1500 детей, за прозрачный процесс по благотворительному фонду, за уважение к педагогам , родителям и детям нашей гимназии , за повышение уровня образования в нашей гимназии и за то ,чтобы наших детей воспитывал достойный педагог-директор , а не человек который пьёт и курит у себя в кабинете во время уроков и т.д.

Так что ,уважаемая Юля Александровна, кто из нас не справляется со своими обязанностями???

Приложения (смотрите на ФБ Гимназия "Киевская Русь"):
1) Приложение №1 –Обращение к начальнику УО Дарницкого района Списовской Е.И. № М-285
от 09.12.15г. -3 листа.
2) Приложение №2- Ответ от Списовской Е.И.№ 4138 от 29.12.15г. 2 листа.
3) Приложение № 3 - протокол внеочередного собрания от 30.09.15г.-2 листа.
4) Приложение № 4 –положение о раде гимназии ,утверждённое Багаликой Ю.А.- 1лист(первый).
5)Приложение № 5 – положение о родительском комитете гимназии от 11.09.13г. –
1лист(первый)..
6) Приложение № 6 – протокол № 1 от 11.09.13г. – 1 лист.
7) Приложение № 7 – обращение Багалики Ю.А. к директору "Таркетт" – 1 лист.
8) Приложение № 8 – протокол комиссии ТЕБ та СН от 18.10.15г. – 1 лист.
9) Приложение № 9 –рекомендации института Марзеева № 202/68 от 20.01.16г. -2 листа.
10) Приложение № 10 – извлечение из протокола от 25.04.14г.- 1 лист.
11) Приложение № 11 – коллективное обращение в прокуратуру от мая 2015г.- 4 листа.
12) Приложение № 12- протокол родительского собрания от 02.03.16г.
13) Приложение № 13 – договор на обслуживание вентиляции № 2-ПО от 02.02.2015г. – 4 листа.

Ольга:

Противно читать стоны Ольги Мачек. Родители скажите на какое время будет собираться собрание?

Появилась информация.что О. Мачек очередной раз решила покинуть с детьми гимназию? Неужели это правда,будет повод напиться!!!!!!!!

Pages

Додати коментар

Plain text

  • HTML tags не дозволені
  • Адреси веб-сторінок та поштових адрес перетворюються у посилання автоматично.
  • Рядки та абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Дайте відповідь на це запитання, щоб ми знали що ви людина, а не тупий робот ).
Фото Капча
Enter the characters shown in the image.